piątek, 9 maja 2014

Fashion Philosophy Fashion Week Poland 2014 day 1

      Największe modowe wydarzenie w Polsce rozpoczęły pokazy ze strefy Off Out Of Schedule w   Centrum Promocji Mody przy ASP. Zobaczyć mogliśmy pokazy MOMI-KO, ZWYRD i Katarzyny Góreckiej oraz prezentacje Anny Kołodziejskiej i Romany. 
Designers Avenue zmieniła swoją lokalizację na Nową halę Expo-Łódź. Doskonałe miejsce idealne na  jubileuszową edycję Fashion Philosophy Fashion Week Poland. Na wybiegu zobaczyć mogliśmy premierowe kolekcje Sowik Matyga, Kubatek czy Kędziorek. Na mnie jednak największe wrażenie wywarł pokaz Portugalczyka Miguela Vieiry na który czekałem z niecierpliwością. Jego kolekcja to przede wszystkim elegancki i nowoczesny styl. Panowie obowiązkowo w jednokolorowych marynarkach i długich spodniach, panie w czarnych długich topach zestawionych ze spódnicami lub spodniami i złotą biżuterią na szyi lub w prostych białych sukienkach. Całość doskonale współgrała z muzyką Parra For Cuva "Wicked Games".

    Fot. Łukasz Szeląg:


    Fot. Jerzy Stalęga

    Stylizację na dzisiejszy dzień postanowiłem stworzyć z tego co już mam w szafie. Poszczególne elementy    stroju możecie kojarzyć z poprzednich postów, jednak postanowiłem zespoić je w nową całość. Mam nadzieję, że i tym razem Was nie zawiodłem. Enjoy! :)

  Bluza: Admirable/ Koszulka: New Yorker/ Szorty i legginsy: H&M/ Buty: Adidas Originals/ Zegarek: AVON
Fot. Krystian Sierszyński 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz