piątek, 29 maja 2015

Sunny must be funny

Stylówka do tego posta powstała kilka dni temu. Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, co widać na zdjęciach. Porzuciłem długie spodnie na rzecz poszarpanych szortów. Zamiast kurtki jest kamizelka. No i czapka jako mój znak rozpoznawczy (w prawie każdej stylizacji!). Koszulka to Es Collection. Z niecierpliwością czekałem na te zdjęcia ponieważ jest to efekt mojej nowej współpracy. Fotografował młody zdolny Kamil Antczak. Dzięki jego zdjęciom wreszcie mogę pokazywać Wam to, co zawsze chciałem by było uchwycone, a teraz w końcu się to udaje. Najbliższe posty to również zdjęcia Kamila. Czekajcie i oceniajcie. ;)

Koszulka: Es Collection/ Kamizelka: Zara/ Szorty: H&M/ Czapka: Bershka/ Buty: Zara











1 komentarz:

  1. I was very encouraged to find this site. I wanted to thank you for this special read. I definitely savored every little bit of it and I have bookmarked you to check out new stuff you post.
    cheapest domain name registration Bhubaneswar

    OdpowiedzUsuń