piątek, 24 lipca 2015

Left too late


Wakacje to doskonały czas by móc bawić się kolorami. Dziś ulubiony czarny przełamałem srebrną kurtką i lustrzankami. Ponieważ w tym sezonie modne jest łączenie różnych na pozór niepasujących do siebie faktur i wzorów - zestawiłem biało-szaro-czarne spodenki z Conversami z flagą amerykańską. Według mnie świetnie się komponują razem, ale sami oceńcie! Bransoletki to jeden z symboli wakacji oraz festiwali muzycznych. Ja mam na ręku bransoletkę od Street Wood z motywem illuminati, to zdecydowany must have lata!
Super zdjęcia, to tym razem dzieło Piotrka Scęcelka, którego kojarzycie z wcześniejszych sesji! ;)

Kurtka: ZARA/ T-shirt: H&M/ Spodenki: H&M/ Buty: Converse/ Bransoletka: Street Wood/ Okulary: Dior so real inspired









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz