czwartek, 31 maja 2012

American boy!

Co jakiś czas w modzie pojawia się nowy motyw, który opanowuje serca milionów fashionistów. W tym sezonie we wszystkich sklepach widnieją kolorowe flagi naszych sąsiadów z wysp i zza oceanu. Trend przypadł do gustu również  gwiazdom muzyki pop, takim jak Rihanna, Katy Perry czy Gery Halliwell. Kilka sezonów wcześniej nikt zapewne by się nie spodziewał, że dziś ubrania z tym wzorem podbiją większość sieciówek. Również ja pokusiłem się o legginsy i chustę z flagą USA. Swoją stylizację założyłem na tegoroczny Fashion Week dzięki temu znacznie zwiększyła się liczba moich hejterów, co wcale mnie nie zniechęciło ;) wręcz przeciwnie. Modą trzeba się bawić. Legginsy połączyłem z jeansową koszulą i tiszertem od młodych projektantek T-Queer.




Koszula Levi's
T-shirt T-Queer
Legginsy New Yorker
Okulary H&M
Trampki H&M
Chusta Vintage


8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. Strasznie podoba mi się t-shirt.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really cute outfit! This 'american-flag-pattern' is really trendy this year! :) Well-done!

    Really like your blog, I'm following you, of course!

    http://whitecloset.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałem Cię na FW w Łodzi! ;)
    teraz poznałem po legginsach , i pamiętam dziewczynę która z Tobą była z też świetną stylizacją ;)
    świetny tshirt

    Pozdrawiam
    http://deletephilosophy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your look, I find it so different and fashionable here in Paris people are more traditional but I love the look you have adopted! Perfect!

    HIISPYREBEL.

    http://hiispyrebel.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kto nosi to size 0? Bo chyba nie Ty :-))) Anyway, dość odważny pogląd na swoją sylwetkę, w sumie fajnie, że dobrze czujesz się w size plus i zakładasz legginsy, jak siostra Grycanka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kto nosi to size 0? Bo chyba nie Ty :-))) Anyway, dość odważny pogląd na swoją sylwetkę, w sumie fajnie, że dobrze czujesz się w size plus i zakładasz legginsy, jak siostra Grycanka <3

    OdpowiedzUsuń