piątek, 27 września 2013

#36 kociak w koronie

Głównym elementem mojego dzisiejszego stroju jest bluza od Mr. Gugu & Miss Go. To młoda polska marka odzieżowa z Bielska-Białej. Mimo tego, że nie jest jeszcze wielką potęgą  już dorobiła się rzeszy fanów w Polsce i na całym świecie  wśród nich znane gwiazdy, osoby publiczne i blogerzy.
"Gugu style" to przede wszystkim kolorowe ciuchy z różnymi printami:  bluzy, t-shirty, stroje kąpielowe, sukienki, tank topy, legginsy – i nie tylko. W lipcu Mr. Gugu & Miss Go otworzyli swój sklep w Warszawie przy ul. Smolnej 38.
Pat.







    Bluza: Mr. Gugu & Miss Go/ Spodnie: H&M Divided/ Buty i czapka: H&M
    Fot: Krystian Sierszyński/Ipad Mini

4 komentarze:

  1. Nice shirt
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna ta bluza, mocny look!
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też taka mam laski ja uwielbiają ja w szególnosci w tej miałem duze szczęscie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ja mam Laski ją uwielbiaja ja w szczególnosci. Ta koszulka to jest mistrzostwo ale też trzeba do niej dobrać odpowiednie rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń